Какво е Вивре и как функционира?

Какво е Вивре и как функционира?

Вивре е онлайн магазин за мебели, декорации и аксесори за дома и начина на живот. Вивре съчетава кампании с продукти, валидни няколко дни, за да създаде най-доброто онлайн пазаруване.

Как се изчислява крайната цена на дадена поръчка?

Стойността на поръчката е сумата от цената на продуктите (посочена на всеки продукт) и транспорта. Ако сте избрали начин на плащане наложен платеж се доплаща 3 лв., а в случай на тежки и обемисти продукти, се начислява такса за маневриране.

Как се плаща?

Имате няколко начина на плащане при правене на поръчка. Плащането при доставка ( наложен платеж) става в лева, изцяло, при доставяне на колета и се доплаща с 3лв./поръчка. Онлайн плащането с карта се осъществява чрез Epay.bg. Плащането по банков път се осъществява в рамките на 48 часа (работни дни) от правене на поръчката, чрез интренет банкиране или платежно нареждане. Ако изберете този начин на плащане молим Ви ,да изпратите потвърждение на имейл contact@vivre.bg.

Кога и как се осъществява доставката ?

Времето за доставка на продуктите варира в зависимост от тяхната наличност и е посочено на страницата за всеки продукт. Доставката се извършва чрез куриерска фирма в рамките на посочения период на поръчката, който се влияе от продукта с най-дълъг период на доставка.

В какъв срок става доставката след като поръчката бъде изпратена от склада ни?

При изпращане на пратката от Вивре ще получите известие на имейла и в рамките на няколко дни ще бъдете уведомени от куриер (телефон / SMS) за деня на доставката .

Може ли да закупя и да получа фактура и квитанция на фирма ?

Да.Това, което трябва да направите е да изберете опцията "Да" на въпроса "Желаете ли фактура"? Ако желаете квитанция, може да я поискате при доставка на куриера, при заплащането на поръчката.

Може ли да проверя поръчаните продукти в момента на доставка ?

Опцията" Преглед на поръчка при доставка" е активна,така че може да проверите продуктите пред куриера. В случай ,че някой от продуктите е увреден ,Ви молим заедно с куриера да съставите протокол за увредената пратка и след това да го изпратите на имейла ни contact@vivre.bg.

Как мога да обединя повече поръчки?

Обединяването на поръчки може да стане като изпратите имейл на contact@vivre.bg, споменавайки Вашето желание и номерта на поръчките, които желаете да обединим. Обединяването става само за поръчки с наложен платеж и с еднакакъв период за доставка (максимум ден разлика в крайната дата за доставка). При обединяване, първоначалната поръчка се анулира и статуса и ще бъде променен на Анулирана поръчка, а посочените продукти ще бъдат прибавени към актуалната поръчка.

Може ли да забавя/отложа доставката ? Как ?

Поръчка може да бъде отложена с максимум 14 дни от последният ден за доставка ,отразен в нея. За да изискате това задържане/забавяне , Ви молим да изпратите имейл на contact@vivre.bg, като уточните номера на поръчката.

Как мога да откажа поръчка?

Може да откажете поръчка директно от Вашия профил ,като натиснете на бутон "Анулиране на поръчка" . Това може да се случи само, ако поръчката все още не е опакована и изпратена към Вас. Друг начин за отказ е да ни изпратите имейл на contact@vivre.bg, като посочите номер на поръчка.

Как мога да откажа един продукт от моята поръчка?

За отказ на един продукт от поръчка е необходимо да изпратите имейл на contact @vivre.bg с номер на поръчка ,названието на продукта ,който желаете да откажем и количеството .Продуктът може да се откаже само,ако поръчката все още не е опакована и изпратена към Вас.

Как мога да върна един продукт?

Може да върнете продукт в рамките на 30 дни от получаване на поръчката .Връщането е безплатно ( транспортът е заплатен от Вивре) и се осъществява чрез куриер ,в посочената от Вас дата във формуляра. За да задействате процедурата ,изберете опцията "Връщане на продукт" ,намираща се в долната част на страницата Вивре.Опцията е активна само ако сте в профила си.Възстановяване на сумата по върнатите продукти ще бъде преведена в посочената банкова сметка , в срок от 14 дни. В случай, че не сте попълнили формуляра за връщане, трябва да се уверите, че продуктите са доставени на адрес Soseaua Giurgiului, nr 321, Bucuresti ,пощенски код 040667 и да изпратите данните за идентификация на връщането по имейл на contact@vivre.bg.

В какъв срок получавам парите от връщането?

Сумата ще бъде възстановена в рамките на 14 дни от датата, на която сме били информирани за връщането на продуктите

Мога ли да заменя продукт от моята поръчка с друга?

Вече направена поръчка не може да бъде променена.Необходимо е да отмените текущата поръчка и да направите нова, ако искате друг вид продукт, друг модел или друг цвят, но не преди да проверите наличността на продукта на сайта Вивре.

Мога ли да добавя още продукти към моя съществуваща поръчка?

Към вече направена поръчка не могат да се добавят други продукти. Необходимо е да направите нова поръчка на сайта. Ако срокът за доставка съвпада (крайната дата е еднакаква или е с ден разлика ), ние можем да ги обединим.

Какво да направя, ако съм получил увреден продукт?

В случай,че сте получили увреден продукт, Ви молим да ни изпратите имейл на contact@vivre.bg със снимки,които да покажат степента на щетата.Искането ще бъде поето от екипа на Вивре.

Как мога да променя данните за доставка?

За промяна на адреса за доставка или телефонния номер е необходимо да ни изпратите имейл на contact@vivre.bg с номер на поръчката и новите данни за доставка.

Забравих паролата си, какво мога да направя?

Кликнете на "Вход" и "Забравена парола" или отидете на https://www.vivre.bg/?forgotPassword=true и въведете имейл адреса, с който сте се регистрирали. Ще бъде генерирана нова парола от системата и ще бъде изпратена на посочения имейл адрес.

Къде мога да намеря документите, свързани с поръчката: фактури, гаранции, декларации за съответствие, инструкции за употреба и описание на продукта?

Данъчната фактура и другите документи, свързани с поръчката (гаранция, инструкции за употреба и описание на продукта, декларации за съответствие), могат да бъдат изтеглени от Вашият профил Вивре . Отворете страницата "Моите поръчки" в секцията "Моят профил", кликнете върху линка "Детайли" за всяка поръчка и ще намерите линковете за тези документи.

Кога мога да намеря продукт, който е разпродаден ?

Офертите са ограничени във времето, но се опитваме да върнем продуктите на сайта в зависимост от наличността на доставчик. За да проверите конкретен продукт, можете да проверявате от търсачката на сайта.

Къде виждам товарителницата за връщане?

Товарителницата за връщане може да се види в имейла "Задействане на процедура по връщане на продукт ", който получавате след попълването на формуляра за връщане.

Мога ли да върна повече от един продукт от една и съща поръчка?

Да, може да се върнат повече от един продукта от една и съща поръчка или от различни поръчки от линка "Връщане" от твоя профил. След като се изберат продуктите и се попълни изцяло формуляра, куриера ще приеме върнатите продукти (в максимален срок от 30 дена) от една или повече поръчки.

Top