FAQ

Връщане

Имаш възможност да върнеш продукта в срок от 14 дни от датата на доставката на поръчката, директно от клиентския си акаунт, като достъпиш секцията „Връщане“, избереш подходящите продукти от списъка и попълниш онлайн формуляра за връщане. След инициирането на връщането, ще бъдеш контактуван от представител на куриерската фирма за вземане на пратката.

Данните трябва да са точни, за да може обработката и плащането да се извършат навреме.

За поръчките, платени онлайн, ще получиш парите обратно по картата, за поръчките, платени с наложен платеж, е необходимо да попълниш IBAN, а магазинът ще ти върне сумата по сметката според политиката за връщане, показана на страницата на партньора.

За продукти, върху които са извършени неоторизирани интервенции, които показват следи от износване или прекомерна употреба, драскотини, отчупвания, удари, механични или електрически повреди, и които липсват аксесоари, си запазваме правото да не ги приемем.

Партньорите на Vivre Marketplace могат да предложат покриване на таксата за доставка за върнати продукти (независимо от причината за връщане, с изключение на случаите на злоупотреба с връщането) съгласно собствената си политика за връщане. Условията за връщане са представени на страницата на партньора, в секцията „Връщане и гаранция“, която можеш да достъпиш, като кликнеш върху името му на страницата на продукта, който желаеш да върнеш. Вземането на връщането и организацията на транспорта се управляват от партньора, заедно с куриерската фирма, с която той има договор.

Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.

Категории: Връщане

За да сме сигурни, че продуктите ще пристигнат безопасно, е необходимо да попълниш формуляра за връщане.

Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.

Категории: Връщане

Можеш да върнеш всеки продукт в срок от максимум 14 дни от датата на доставката на пратката.

Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.

Категории: Връщане

Продукти като бельо, бански костюми или козметика не могат да бъдат върнати, тъй като те могат да застрашат здравето на потребителите, ако са били разпечатани.

Категории: Връщане

Стойността на върнатите продукти ще бъде преведена по посочената банкова сметка, в рамките на максимум 14 дни.

Категории: Връщане

Моят акаунт

Можеш да се регистрираш в няколко лесни стъпки: кликни върху линка „Създай акаунт“ и въведи желаните имейл адрес и парола или чрез акаунтите си в Google, Facebook или Apple.

Важно е да имаш акаунт, когато правиш поръчка, защото ако имаш въпрос или проблем, свързан с поръчката, ще можеш да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Моят акаунт

Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.

Категории: Моят акаунт

Кликни върху „Вход“ и „Забравена парола?“ Въведи имейла, с който си се регистрирал. Нова парола ще бъде генерирана от системата и изпратена до посочения имейл адре.

Категории: Моят акаунт

За да изтриеш профил , съгласно Регламент на ЕС 2016/679 – GDPR, молим да ни изпратиш искане за изтриване на акаунт/ лични данни на имейл адреса dpo@vivre.eu.
Твоята заявка ще бъде поета и решена възможно най-бързо от нашите колеги, отговорни за защитата на личните данни.

Категории: Моят акаунт

Не. Всеки член на общността Vivre може да има само един акаунт. (вижте 9.1.4.)

Категории: Моят акаунт

Плащане

За да намалим употребата на хартия, нашите фактури са налични в електронен формат. Можеш да ги намериш в своя Vivre акаунт, в секцията „Моите поръчки > Детайли на поръчката“, където имаш възможност да ги изтеглиш и разпечаташ.

Документите, свързани с продуктите, закупени от нашите партньори във Vivre Marketplace (фактура, гаранционен сертификат за дълготрайни стоки и т.н.), се доставят от партньора заедно с поръчаните продукти.

Ако партньорът ни предостави електронен формат на фактурата, ще те уведомим по имейл и ще можеш да я изтеглиш също и от „Моите поръчки > Детайли на поръчката“.

Ако имаш въпрос или проблем, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Плащане

Да. Преди да завършите поръчката, посочете “ДА” или “НЕ”, когато бъдете попитани “Имате ли нужда от фактура” Ако сте забравили да споменете това нещо, можете да ни пишете на contact@vivre.bg и ние ще ви помогнем с фактура с информацията на компанията, но не по-късно от 18-то число на месеца. (виж 9.2.6 Фактури за закупени продукти)

Категории: Плащане

Поръчки

Поръчките се правят изключително на www.vivre.ro. Добавяш желаните продукти в кошницата, достъпваш кошницата от горния десен ъгъл, и след това финализираш поръчката, следвайки стъпките там.

Можеш да търсиш желания продукт директно в полето за търсене, като навигираш в категориите продукти от менюто или от ежедневните колекции.

Препоръчваме ти да си направиш акаунт на Vivre, когато правиш поръчка, защото в Моят акаунт – Моите поръчки ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си направил поръчката, чрез чат директно към поръчката.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Информацията относно срока за доставка можеш да намериш на страницата на всеки продукт под бутона „Добави в кошницата“, заедно с всички налични данни за съответния продукт. Можеш да откриеш срока за доставка и в кошницата си преди финализирането на поръчката, както и след нейното направяне, в клиентския си акаунт, в секцията „Моите поръчки“. Доставката на поръчката до твоя адрес се осъществява от куриерските компании в указания срок при направата на поръчката. Таксите за доставка за поръчки, които съдържат продукти, продавани и доставяни от нашите партньори във Vivre Marketplace, са показани в кошницата ти преди финализирането на поръчката.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Таксите за доставка за поръчки, които съдържат продукти, продавани и доставяни от нашите партньори във Vivre Marketplace, са показани в кошницата ти преди финализирането на поръчката. Някои магазини на платформата Vivre Marketplace предлагат безплатен транспорт при достигане на определена стойност на поръчката. След добавяне на продукта в кошницата можеш да видиш каква е минималната стойност на поръчката, за да се възползваш от безплатен транспорт, като достъпиш Кошницата за пазаруване.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Когато продуктите напуснат склада на партньорския магазин, ще получиш известие по имейл, където ще ти съобщим номера на AWB на пратката, за да можеш да я проследиш. Освен това ще получиш известие чрез SMS от куриера с информация за датата и приблизителния часови диапазон, в който ще бъде доставена пратката.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Продуктите с етикет „Бърза доставка“ ще пристигнат при теб в рамките на 24-48 часа след направата на поръчката.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

“Ние искаме продуктите да достигнат до теб в най-добрите условия и възможно най-бързо. Продуктите, показани на Vivre, се продават от различни партньорски магазини, така че ако в кошницата ти има повече продукти, доставени от различни магазини, ще получиш отделна пратка от всеки магазин.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.”

Категории: Поръчки

Ако адресът за доставка е в труднодостъпна зона, куриерът ще се свърже с теб, за да те уведоми от къде може да се вземе колета, така че да не се начисляват допълнителни такси.

Категории: Поръчки

Имайки предвид, че куриерските фирми използват само един куриер за всяка доставка, е възможно да се наложи твоята помощ при преместването на обемисти продукти.

Някои магазини начисляват такса за манипулиране и осигуряват транспорт с двама или повече куриери.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Да. Можеш да направиш поръчки с наложен платеж.

Категории: Поръчки

Поръчката ти може да получи статус „грешка при плащане“ по следните причини:

– времето за въвеждане на кода, който получаваш чрез SMS за онлайн плащане с карта, е изтекло;

– използваната карта няма достатъчно средства за успешно завършване на транзакцията или има лимит на плащане, който си определил с банката, с която работиш;

– натиснал си бутона „Back“ преди да завършиш поръчката.

Ако се намираш в някоя от горепосочените ситуации, можеш да опиташ отново процеса на плащане, като достъпиш линка, получен по имейл веднага след неуспешното плащане, в рамките на наличния запас.

Ако имаш въпрос, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Методът на плащане не може да бъде променен, можеш да анулираш поръчката от секцията Моите поръчки – Анулиране на поръчка и да направиш нова поръчка, избирайки желания метод на плащане. Внимание, поръчката може да бъде анулирана само до момента на изпращането.

Категории: Поръчки

Отварянето на пратката при доставка е разрешено само ако куриерската фирма позволява това.

Категории: Поръчки

Не се притеснявай!

Ако имаш въпрос или проблем, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Важно е след получаването на пратката да я провериш и да ни уведомиш в срок от 48 часа за всякакви несъответствия, за да можем да разрешим проблема заедно. В случай че съдържанието на пратката е повредено по време на транспорта и все още не си подписал приемо-предавателния протокол, имаш възможност да подпишеш констативен протокол с куриера и да откажеш цялото съдържание.

Ако имаш въпрос или проблем, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Поръчки

Не. Продуктите, предлагани, са тези, представени изключително на сайта.

Категории: Поръчки

Някои партньори в Vivre Marketplace приемат само предварително плащане, извършено онлайн с карта. Другите методи на плащане няма да бъдат налични за продуктите, продавани и доставяни от тези партньори.

Категории: Поръчки

Преживяването с Vivre

Искаме да ти предложим най-красивото пазаруване, затова сме подготвили за теб широка гама от продукти, внимателно подбрани от цял свят.

Ежедневните колекции се провеждат за определен период от време, в който можеш да закупиш продукти, внимателно подбрани от нас, въз основа на концепции, създадени специално за теб. Продуктите често се предлагат в ограничени количества, поради което ти препоръчваме да се възползваш от офертите.

Когато се абонираш за бюлетина на Vivre, ти ще бъдеш информиран с всички новини и изненади, които сме подготвили за теб.
Можеш да се абонираш много лесно от клиентския си акаунт, като получиш достъп до секцията “Данни за профила → Моите предпочитания”

Можеш да избереш честотата на бюлетина директно от профила, като получиш достъп до секцията „Данни за акаунта → Моите предпочитания“ и маркираш варианта, който ти е от полза: „Ежедневен абонамент за бюлетин“ или „Седмичен абонамент за бюлетин“.

Продукти

Продуктите на Vivre се представят и продават изключително онлайн.

Категории: Продукти

В зависимост от наличността при доставчика се опитваме да върнем любимите продукти на сайта. Можеш да добавиш продукт в секцията “Любими” и да избереш “Разпродаден |” Извести ме когато е в наличност “, така че ще бъдеш уведомен по имейл, когато се появи отново продукта.

Категории: Продукти

Можеш да намериш желания продукт директно в специалното поле за търсене или като разгледаш категориите продукти от показаното меню. За по-прецизно търсене можеш да използваш филтрите за Цена, Стил, Марка и Цвят.

За филтъра за избор на продукт според доставчици / партньори, редът на показване на доставчиците / партньорите в списъка ще бъде установен автоматично в зависимост от броя на продуктите, които доставчикът / партньорът има в избраната категория / търсене.

Категории: Продукти

Препоръчителната цена от доставчик е продажната цена на дребно, препоръчана от доставчик  и е показана за използване при сравнителната оценка на разходите за продукта.

Категории: Продукти

Ако конкретен продукт е обозначен със значка, съдържаща името на текуща кампания, провеждана от Vivre (например значка Black Sale), това означава, че продуктът е част от нея и се продава на специална цена през целия период на съответната кампания.

Категории: Продукти

Подобни продукти са решението за успешна сесия за пазаруване. Ако желаният от теб продукт не е достъпен на сайта, можеш да избереш подобни продукти
Това са алтернативни варианти, които са част от една и съща продуктова гама, категория или марка.

Категории: Продукти

В количката за пазаруване с една поръчка можете да добавите 20 различни продукта, като за всеки можете да изберете желаното количество.

Категории: Продукти

Продуктите от вашата количка са запазени за 30 минути. След 30 минути те отново стават достъпни на сайта, като са извадени от количката. За да не загубите продуктите, в които сте се влюбили, имате възможност да активирате отново количката, след изтичането на 30-те минути.

Категории: Продукти

Да. За да промените продукт от направената си, но недоставена поръчка, трябва да ни напишете имейл, в който да посочите продукта, който искате да извадите от поръчката и след това ще трябва да направите нова поръчка с новия искан продукт.

Категории: Продукти

Не. Смяната на продукти не е възможна. Въпреки това, можеш да върнеш продукта в рамките на 14 дни от датата на доставка на твоята поръчка, като влезеш в акаунта си, секцията „Връщане“.

Категории: Продукти

Гаранцията на продуктите на Vivre е в съответствие с европейския закон (вижте 9.7. Качество и гаранция) .
Сертификатът за съответствие и инструкциите за употреба могат да бъдат намерени във вашия клиентски акаунт, в секцията „Моите поръчки“ -> „Изтеглете документите“.

Категории: Продукти

Ако си получил непълен продукт, можеш да го върнеш в срок от максимум 14 дни. Влез в Моят акаунт, в секцията „Връщане“ и следвай стъпките там.

Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект, свързан с поръчката или връщането.

Категории: Продукти

Load More

Към vivre.bg