FAQ

Връщане

Имаш възможност да върнеш продукта в рамките на 14 дни от датата на доставка на поръчката, директно от твоя клиентски акаунт, като влезеш в секцията „Връщане“, избереш подходящите продукти от показания списък и попълниш онлайн формуляра за връщане.
След неговото иницииране, с Вас ще се свърже представител на куриерската компания Спиди, за да вземе пакета.
Върнатите стоки е необходимо да бъдат изпратени опаковани в твърда опаковка, за да се предотвратят щети.
Данните трябва да са верни, така че обработката и плащането им да се извършват навреме.
За продуктите, върху които са извършени нерегламентирани интервенции, тези, които показват следи от износване или прекомерна употреба, драскотини, недостатъци, неравности, механични или електрически удари и тези, при които липсва аксесоарите, си запазваме правото да не бъдат приети.
В случай на продукти, продадени и доставени от Vivre Deco, Клиентът ще поеме цената на таксата за доставка на върнатите продукти, която може да се види в акаунта на клиента и може да варира в зависимост от броя, размера и/или теглото на върнати продукти. Партньорите на Vivre Marketplace могат да предложат да покрият таксата за доставка за върнатите продукти (независимо от причината за връщането, с изключение на случаите на злоупотреба с връщане) в съответствие със собствената си политика за връщане. Условията за връщане са представени на страницата на партньора, в секцията Връщане и гаранция, до която можеш да получиш достъп, като кликнеш върху името на партньора от страницата на продукта, който искаш да върнеш. Връщането и организирането на транспорта се управляват от партньора, заедно с куриерската компания, с която той има договор.

Категории: Връщане

За да се гарантира, че нашите продукти пристигат безопасно, е необходимо да попълните формуляра за връщане, предоставен от нас. По този начин можем да проследим процеса на продуктите до склада и тяхната обработка.
Връщането на продуктите е възможно и по други начини, различни от предлаганите от Vivre, но изцяло на ваша отговорност и разходи.

Категории: Връщане

Можеш да върнеш всеки продукт в рамките на максимум 14 дни от датата на получаването му.

Категории: Връщане

Продукти като бельо, бански костюми или козметика не могат да бъдат върнати, тъй като те могат да застрашат здравето на потребителите, ако са били разпечатани.

Категории: Връщане

Стойността на върнатите продукти ще бъде преведена по посочената банкова сметка, в рамките на максимум 14 дни.

Категории: Връщане

Моят акаунт

Можеш да влезеш, като следваш следните стъпки: кликни върху линка „Вход“ и въведете имейл адреса и паролата, която искаю, или чрез твоя акаунт във Facebook, чрез достъп до опцията „Регистрация с Facebook“.

Категории: Моят акаунт

В твоя профил ще имаш постоянен контрол върху поръчките си: ще можеш да отложиш времето за доставка според твоите нужди, ще можеш да отмениш поръчка или да промениш количеството на поръчаните продукти, ще можеш да промениш адреса за доставка или да изтеглиш фактурите.

Категории: Моят акаунт

Кликни върху „Вход“ и „Забравена парола?“ Въведи имейла, с който си се регистрирал. Нова парола ще бъде генерирана от системата и изпратена до посочения имейл адре.

Категории: Моят акаунт

За да изтриеш профил , съгласно Регламент на ЕС 2016/679 – GDPR, молим да ни изпратиш искане за изтриване на акаунт/ лични данни на имейл адреса dpo@vivre.eu.
Твоята заявка ще бъде поета и решена възможно най-бързо от нашите колеги, отговорни за защитата на личните данни.

Категории: Моят акаунт

Кредитите Вивре имат срок на валидност 3 месеца и автоматично се приспадат от следваща направена поръчка. Те могат да бъдат получени при следните условия:
– при абониране за бюлетина ще получиш 20 кредита Вивре само веднъж
– за първата поръчка на всеки поканен от теб приятел ще получите 20 кредита Вивре
– за закупуване на продукти от www.vivre.bg, ще получите Vivre точки на стойност 3% от цената на продуктите, след като платиш поръчката.

Точките могат да представляват до 30% от стойността на поръчката.

Категории: Моят акаунт

Не. Всеки член на общността Vivre може да има само един акаунт. (вижте 9.1.4.)

Категории: Моят акаунт

Плащане

Фактурите са достъпни в клиентския акаунт, в секцията „Моите поръчки“, където имате възможност да ги изтеглите и отпечатате. Документите, свързани с продуктите, закупени от нашите партньори във Vivre Marketplace (фактура, гаранционен сертификат за трайни продукти и др.), се доставят от партньора, заедно с поръчаните продукти.

Категории: Плащане

Да. Преди да завършите поръчката, посочете “ДА” или “НЕ”, когато бъдете попитани “Имате ли нужда от фактура” Ако сте забравили да споменете това нещо, можете да ни пишете на contact@vivre.bg и ние ще ви помогнем с фактура с информацията на компанията, но не по-късно от 18-то число на месеца. (виж 9.2.6 Фактури за закупени продукти)

Категории: Плащане

Поръчки

Поръчките се правят изключително на https://www.vivre.bg.
Добави желаните продукти в кошницата, влез в кошницата в горния десен ъгъл и завърши поръчката, като следваш стъпките там.
Можеш да търсиш продукт директно в специалното поле за търсене, разглеждане на категориите продукти в показаното меню или в ежедневните колекции.

Категории: Поръчки

Можеш да намериш информацията, свързана с периода на доставка на страницата на всеки продукт, под бутона „Добави в кошницата“, заедно с цялата налична информация за съответния продукт, включително страната на произход. Можеш също да намериш времето за доставка в количката, преди да завършите поръчката и след като направите поръчката, във твоя клиентски акаунт, в секцията “Моите поръчки”.
Доставката на поръчката до адрес се осигурява от куриерски фирми UNIMASTERS и Speedy в рамките на срока, посочен при извършване на поръчката. Продуктите, продавани от нашите партньори на Vivre Marketplace, се доставят изключително от експресни куриерски компании, с които имат сключен договор.

Категории: Поръчки

Транспортът е безплатен за поръчки, заплатени с авансово плащане (онлайн плащане с банкова карта или банков превод) и които включват продукти от продавача Vivre Deco. Ако изберете да платите при доставка, таксата за доставка се показва в количката за пазаруване и може да варира в зависимост от закупените продукти.

Таксите за доставка за поръчки, съдържащи продукти, продадени и доставени от нашите партньори на Vivre Marketplace, се показват в твоята пазарска количка, преди поръчката да бъде завършена.

Категории: Поръчки

Когато продуктите напуснат склада на Vivre, ще получиш известие по имейл, където ще съобщим товарителница, за да може да ги проследиш.. Ще получиш и SMS съобщение от куриера относно дата и времевия интервал, в който ще бъде доставен пакетът.

Категории: Поръчки

Бързата доставка е валидна за продукти, които са в нашия склад и имат максимален срок на доставка 5 дни. Достъп до тях можете да изберете чрез филтъра “Бърза доставка”.
В случай на поръчки, които съдържат както продукти за бърза доставка, така и продукти със стандартна доставка, Multi-система за доставка на колети първо ще достави поръчката с продуктите за бърза доставка, а тези с по-голям срок на доставка ще бъдат доставени по-късно.

Категории: Поръчки

Искаме продуктите да достигнат до теб в най-добрите условия и в най-кратки срокове. По този начин се опитваме да ти изпратим продуктите веднага щом те достигнат до нас в склада: една поръчка е разделена на няколко пакета, в зависимост от данните за доставка на всеки продукт.
Това означава, че е възможно да получаваш пакети в различни дни, в зависимост от това кога продуктите напускат склада ни, съответно как се управляват от куриерската фирма.
Таксата за доставка остава непроменена, като тази, която е първоначално съобщена, при извършването на поръчката.

Категории: Поръчки

Ако адресът за доставка е в труднодостъпна зона, куриерът ще се свърже с теб, за да те уведоми от къде може да се вземе колета, така че да не се начисляват допълнителни такси.

Категории: Поръчки

Като се има предвид, че куриерските компании използват по един куриерски агент за всеки автомобил за доставка, може да се нуждае от твоята помощ при работа с големи пакети и продукти.

Категории: Поръчки

Да. Можеш да направиш поръчки с плащане при доставка, до 500 лева. За опцията за плащане при доставка се начислява транспортна такса от 8 лева.
Плащането при получаване на продуктите включва допълнителна услуга, извършена от куриерската фирма.

Категории: Поръчки

Поръчката ти може да получи статус „грешка в плащането“ по следните причини:
изтече времето за добавяне на кода, който получавате чрез SMS, за онлайн плащане с картата;
използваната карта няма достатъчно средства за успешно приключване на транзакцията или има лимит за плащане, който сте задали с банката, с която си сътрудничите;
имате ограничение за плащане при доставка, поради което можете да правите поръчки само с авансово плащане;
използвал си бутон „Назад“, преди да завършиш поръчката
Ако се окажете в някоя от горните ситуации, можеш да възстановиш поръчката в рамките на наличните продукти на сайта ни. Можеш също да ни уведомиш на имейл адреса contact@vivre.bg, за да активираме отново поръчката чрез банков превод или плащане при доставка т. е. Наложен платеж , в рамките на 500 лв.

Категории: Поръчки

Можеш да промениш начина на плащане, като ни изпратиш заявката си по имейл на contact@vivre.bg, като посочиш номера на поръчка и начина на плащане, който желаеш, както следва:
– за поръчки, платени онлайн с картата, получила статус “грешка при плащане”, можеш да избереш плащане с наложен платеж или по банков път;
– за поръчки, платени с кредитна карта, можеш да избереш метод на плащане по банков път;
– за поръчки по неплатен банков превод, можеш да избереш метод на плащане в брой при доставка, до 500 лева;
– за поръчки с наложен платеж, можеш да избереш метода на плащане по банков път, при който таксата за наложен платеж от 8 лева ще бъде премахната, ако поръчката надвишава 99 лева.

Категории: Поръчки

Отварянето на колета при доставка е разрешено, ако колетът се достави чрез куриерската фирма Speedy Courier.

Категории: Поръчки

Не се притеснявай ! Ние ще идентифицираме колета заедно с нашите куриерски партньори. Ако поръчка е била непълна, можеш да ни уведомиш по имейл на contact@vivre.bg с номера на поръчката и товарителницата за доставка и ние ще извършим необходимите проверки.

Категории: Поръчки

Важно е след получаване на пакета да го проверите и да ни информирате в рамките на 48 часа за всяко несъответствие, за да разрешим проблема заедно.

Категории: Поръчки

Не. Продуктите, предлагани, са тези, представени изключително на сайта.

Категории: Поръчки

Наложният платеж не е възможен за поръчки със стойност над 500 лв. Освен това, ако не си получили две поръчки, опцията за плащане на възстановяване ще бъде блокирана автоматично от системата, като имаш възможност да платиш само авансово (плащане с карта или банков превод).
За да се отключи профила е необходимо да заплатиш поне две поръчки предварително. По-късно ще анализираме акаунта ти отново и ще имаш възможност да избереш, включително и наложен платеж. (виж 9.1 Достъп до услугата). Някои партньори на Vivre Marketplace приемат само предплащане, направено онлайн с картата. Другите методи на плащане няма да бъдат достъпни за продуктите, продавани и доставяни от тези партньори.

Категории: Поръчки

Преживяването с Vivre

Искаме да ти предложим най-красивото пазаруване, затова сме подготвили за теб широка гама от продукти, внимателно подбрани от цял свят.

Ежедневните колекции се провеждат за определен период от време, в който можеш да закупиш продукти, внимателно подбрани от нас, въз основа на концепции, създадени специално за теб. Продуктите често се предлагат в ограничени количества, поради което ти препоръчваме да се възползваш от офертите.

Когато се абонираш за бюлетина на Vivre, ти ще бъдеш информиран с всички новини и изненади, които сме подготвили за теб.
Можеш да се абонираш много лесно от клиентския си акаунт, като получиш достъп до секцията “Данни за профила → Моите предпочитания”

Можеш да избереш честотата на бюлетина директно от профила, като получиш достъп до секцията „Данни за акаунта → Моите предпочитания“ и маркираш варианта, който ти е от полза: „Ежедневен абонамент за бюлетин“ или „Седмичен абонамент за бюлетин“.

Продукти

Продуктите на Vivre се представят и продават изключително онлайн.

Категории: Продукти

В зависимост от наличността при доставчика се опитваме да върнем любимите продукти на сайта. Можеш да добавиш продукт в секцията “Любими” и да избереш “Разпродаден |” Извести ме когато е в наличност “, така че ще бъдеш уведомен по имейл, когато се появи отново продукта.

Категории: Продукти

Можеш да намериш желания продукт директно в специалното поле за търсене или като разгледаш категориите продукти от показаното меню. За по-прецизно търсене можеш да използваш филтрите за Цена, Стил, Марка и Цвят.

За филтъра за избор на продукт според доставчици / партньори, редът на показване на доставчиците / партньорите в списъка ще бъде установен автоматично в зависимост от броя на продуктите, които доставчикът / партньорът има в избраната категория / търсене.

Категории: Продукти

Препоръчителната цена от доставчик е продажната цена на дребно, препоръчана от доставчик  и е показана за използване при сравнителната оценка на разходите за продукта.

Категории: Продукти

Ако конкретен продукт е обозначен със значка, съдържаща името на текуща кампания, провеждана от Vivre (например значка Black Sale), това означава, че продуктът е част от нея и се продава на специална цена през целия период на съответната кампания.

Категории: Продукти

Подобни продукти са решението за успешна сесия за пазаруване. Ако желаният от теб продукт не е достъпен на сайта, можеш да избереш подобни продукти
Това са алтернативни варианти, които са част от една и съща продуктова гама, категория или марка.

Категории: Продукти

В количката за пазаруване с една поръчка можете да добавите 20 различни продукта, като за всеки можете да изберете желаното количество.

Категории: Продукти

Продуктите от вашата количка са запазени за 30 минути. След 30 минути те отново стават достъпни на сайта, като са извадени от количката. За да не загубите продуктите, в които сте се влюбили, имате възможност да активирате отново количката, след изтичането на 30-те минути.

Категории: Продукти

Да. За да промените продукт от направената си, но недоставена поръчка, трябва да ни напишете имейл, в който да посочите продукта, който искате да извадите от поръчката и след това ще трябва да направите нова поръчка с новия искан продукт.

Категории: Продукти

Не. Смяната на продукти не е възможна. Въпреки това, можеш да върнеш продукта в рамките на 14 дни от датата на доставка на твоята поръчка, като влезеш в акаунта си, секцията „Връщане“.

Категории: Продукти

Гаранцията на продуктите на Vivre е в съответствие с европейския закон (вижте 9.7. Качество и гаранция) .
Сертификатът за съответствие и инструкциите за употреба могат да бъдат намерени във вашия клиентски акаунт, в секцията „Моите поръчки“ -> „Изтеглете документите“.

Категории: Продукти

Ако сте получили непълен продукт, можете да ни уведомите по имейл на contact@vivre.bg, като посочите номера на поръчката, продукта и липсващите елементи.
Можете да ни изпратите няколко снимки на продукта и да подчертаете липсващите детайли на скицата.
След някои допълнителни проверки, ще се свържем с вас с решение за максимум 3-5 работни дни.
Също така искаме да ви напомним, че имате възможност да върнете продукта безплатно, ако е в рамките на максимум 14 дни след получаването му.

Категории: Продукти

Load More

Към vivre.bg