FAQ

Моят акаунт

Можеш да се регистрираш в няколко лесни стъпки: кликни върху линка „Създай акаунт“ и въведи желаните имейл адрес и парола или чрез акаунтите си в Google, Facebook или Apple.

Важно е да имаш акаунт, когато правиш поръчка, защото ако имаш въпрос или проблем, свързан с поръчката, ще можеш да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.

Категории: Моят акаунт

Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.

Категории: Моят акаунт

Кликни върху „Вход“ и „Забравена парола?“ Въведи имейла, с който си се регистрирал. Нова парола ще бъде генерирана от системата и изпратена до посочения имейл адре.

Категории: Моят акаунт

За да изтриеш профил , съгласно Регламент на ЕС 2016/679 – GDPR, молим да ни изпратиш искане за изтриване на акаунт/ лични данни на имейл адреса dpo@vivre.eu.
Твоята заявка ще бъде поета и решена възможно най-бързо от нашите колеги, отговорни за защитата на личните данни.

Категории: Моят акаунт

Не. Всеки член на общността Vivre може да има само един акаунт. (вижте 9.1.4.)

Категории: Моят акаунт

Load More

Към vivre.bg