FAQ

Поръчки

Поръчките се правят изключително на https://www.vivre.bg.
Добави желаните продукти в кошницата, влез в кошницата в горния десен ъгъл и завърши поръчката, като следваш стъпките там.
Можеш да търсиш продукт директно в специалното поле за търсене, разглеждане на категориите продукти в показаното меню или в ежедневните колекции.

Категории: Поръчки

Можеш да намериш информацията, свързана с периода на доставка на страницата на всеки продукт, под бутона „Добави в кошницата“, заедно с цялата налична информация за съответния продукт, включително страната на произход. Можеш също да намериш времето за доставка в количката, преди да завършите поръчката и след като направите поръчката, във твоя клиентски акаунт, в секцията “Моите поръчки”.
Доставката на поръчката до адрес се осигурява от куриерски фирми UNIMASTERS и Speedy в рамките на срока, посочен при извършване на поръчката. Продуктите, продавани от нашите партньори на Vivre Marketplace, се доставят изключително от експресни куриерски компании, с които имат сключен договор.

Категории: Поръчки

Транспортът е безплатен за поръчки над 99 лв. и се извършват с авансово плащане (онлайн плащане с банкова карта или банков превод). В случай на поръчки, при които сте избрали авансово плащане (онлайн плащане с банкова карта или банков превод), и поръчка не надвишава 99 лева, таксата за доставка се показва в количката и може да варира в зависимост от закупените продукти. Ако изберете да платите при доставка, таксата за доставка се показва в количката за пазаруване и може да варира в зависимост от закупените продукти. Таксите за доставка за поръчки, съдържащи продукти, продадени и доставени от нашите партньори на Vivre Marketplace, се показват в твоята пазарска количка, преди поръчката да бъде завършена.

Категории: Поръчки

Когато продуктите напуснат склада на Vivre, ще получиш известие по имейл, където ще съобщим товарителница, за да може да ги проследиш.. Ще получиш и SMS съобщение от куриера относно дата и времевия интервал, в който ще бъде доставен пакетът.

Категории: Поръчки

Бързата доставка е валидна за продукти, които са в нашия склад и имат максимален срок на доставка 5 дни. Достъп до тях можете да изберете чрез филтъра “Бърза доставка”.
В случай на поръчки, които съдържат както продукти за бърза доставка, така и продукти със стандартна доставка, Multi-система за доставка на колети първо ще достави поръчката с продуктите за бърза доставка, а тези с по-голям срок на доставка ще бъдат доставени по-късно.

Категории: Поръчки

Искаме продуктите да достигнат до теб в най-добрите условия и в най-кратки срокове. По този начин се опитваме да ти изпратим продуктите веднага щом те достигнат до нас в склада: една поръчка е разделена на няколко пакета, в зависимост от данните за доставка на всеки продукт.
Това означава, че е възможно да получаваш пакети в различни дни, в зависимост от това кога продуктите напускат склада ни, съответно как се управляват от куриерската фирма.
Таксата за доставка остава непроменена, като тази, която е първоначално съобщена, при извършването на поръчката.

Категории: Поръчки

Ако адресът за доставка е в труднодостъпна зона, куриерът ще се свърже с теб, за да те уведоми от къде може да се вземе колета, така че да не се начисляват допълнителни такси.

Категории: Поръчки

Като се има предвид, че куриерските компании използват по един куриерски агент за всеки автомобил за доставка, може да се нуждае от твоята помощ при работа с големи пакети и продукти.

Категории: Поръчки

Да. Можеш да направиш поръчки с плащане при доставка, до 500 лева. За опцията за плащане при доставка се начислява транспортна такса от 8 лева.
Плащането при получаване на продуктите включва допълнителна услуга, извършена от куриерската фирма.

Категории: Поръчки

Поръчката ти може да получи статус „грешка в плащането“ по следните причини:
изтече времето за добавяне на кода, който получавате чрез SMS, за онлайн плащане с картата;
използваната карта няма достатъчно средства за успешно приключване на транзакцията или има лимит за плащане, който сте задали с банката, с която си сътрудничите;
имате ограничение за плащане при доставка, поради което можете да правите поръчки само с авансово плащане;
използвал си бутон „Назад“, преди да завършиш поръчката
Ако се окажете в някоя от горните ситуации, можеш да възстановиш поръчката в рамките на наличните продукти на сайта ни. Можеш също да ни уведомиш на имейл адреса contact@vivre.bg, за да активираме отново поръчката чрез банков превод или плащане при доставка т. е. Наложен платеж , в рамките на 500 лв.

Категории: Поръчки

Можеш да промениш начина на плащане, като ни изпратиш заявката си по имейл на contact@vivre.bg, като посочиш номера на поръчка и начина на плащане, който желаеш, както следва:
– за поръчки, платени онлайн с картата, получила статус “грешка при плащане”, можеш да избереш плащане с наложен платеж или по банков път;
– за поръчки, платени с кредитна карта, можеш да избереш метод на плащане по банков път;
– за поръчки по неплатен банков превод, можеш да избереш метод на плащане в брой при доставка, до 500 лева;
– за поръчки с наложен платеж, можеш да избереш метода на плащане по банков път, при който таксата за наложен платеж от 8 лева ще бъде премахната, ако поръчката надвишава 99 лева.

Категории: Поръчки

Отварянето на колета при доставка е разрешено, ако колетът се достави чрез куриерската фирма Speedy Courier.

Категории: Поръчки

Не се притеснявай ! Ние ще идентифицираме колета заедно с нашите куриерски партньори. Ако поръчка е била непълна, можеш да ни уведомиш по имейл на contact@vivre.bg с номера на поръчката и товарителницата за доставка и ние ще извършим необходимите проверки.

Категории: Поръчки

Важно е след получаване на пакета да го проверите и да ни информирате в рамките на 48 часа за всяко несъответствие, за да разрешим проблема заедно.

Категории: Поръчки

Не. Продуктите, предлагани, са тези, представени изключително на сайта.

Категории: Поръчки

Наложният платеж не е възможен за поръчки със стойност над 500 лв. Освен това, ако не си получили две поръчки, опцията за плащане на възстановяване ще бъде блокирана автоматично от системата, като имаш възможност да платиш само авансово (плащане с карта или банков превод).
За да се отключи профила е необходимо да заплатиш поне две поръчки предварително. По-късно ще анализираме акаунта ти отново и ще имаш възможност да избереш, включително и наложен платеж. (виж 9.1 Достъп до услугата). Някои партньори на Vivre Marketplace приемат само предплащане, направено онлайн с картата. Другите методи на плащане няма да бъдат достъпни за продуктите, продавани и доставяни от тези партньори.

Категории: Поръчки

Load More

Към vivre.bg