Поръчки
Поръчките се правят изключително на https://www.vivre.bg.
Добави желаните продукти в кошницата, влез в кошницата в горния десен ъгъл и завърши поръчката, като следваш стъпките там.
Можеш да търсиш продукт директно в специалното поле за търсене, разглеждане на категориите продукти в показаното меню или в ежедневните колекции.
Можеш да намериш информацията, свързана с периода на доставка на страницата на всеки продукт, под бутона „Добави в кошницата“, заедно с цялата налична информация за съответния продукт, включително страната на произход. Можеш също да намериш времето за доставка в количката, преди да завършите поръчката и след като направите поръчката, във твоя клиентски акаунт, в секцията “Моите поръчки”.
Доставката на поръчката до адрес се осигурява от куриерски фирми UNIMASTERS и Speedy в рамките на срока, посочен при извършване на поръчката. Продуктите, продавани от нашите партньори на Vivre Marketplace, се доставят изключително от експресни куриерски компании, с които имат сключен договор.
Транспортът е безплатен за поръчки, заплатени с авансово плащане (онлайн плащане с банкова карта или банков превод) и които включват продукти от продавача Vivre Deco. Ако изберете да платите при доставка, таксата за доставка се показва в количката за пазаруване и може да варира в зависимост от закупените продукти.
Таксите за доставка за поръчки, съдържащи продукти, продадени и доставени от нашите партньори на Vivre Marketplace, се показват в твоята пазарска количка, преди поръчката да бъде завършена.
Когато продуктите напуснат склада на Vivre, ще получиш известие по имейл, където ще съобщим товарителница, за да може да ги проследиш.. Ще получиш и SMS съобщение от куриера относно дата и времевия интервал, в който ще бъде доставен пакетът.
Бързата доставка е валидна за продукти, които са в нашия склад и имат максимален срок на доставка 5 дни. Достъп до тях можете да изберете чрез филтъра “Бърза доставка”.
В случай на поръчки, които съдържат както продукти за бърза доставка, така и продукти със стандартна доставка, Multi-система за доставка на колети първо ще достави поръчката с продуктите за бърза доставка, а тези с по-голям срок на доставка ще бъдат доставени по-късно.
Искаме продуктите да достигнат до теб в най-добрите условия и в най-кратки срокове. По този начин се опитваме да ти изпратим продуктите веднага щом те достигнат до нас в склада: една поръчка е разделена на няколко пакета, в зависимост от данните за доставка на всеки продукт.
Това означава, че е възможно да получаваш пакети в различни дни, в зависимост от това кога продуктите напускат склада ни, съответно как се управляват от куриерската фирма.
Таксата за доставка остава непроменена, като тази, която е първоначално съобщена, при извършването на поръчката.
Ако адресът за доставка е в труднодостъпна зона, куриерът ще се свърже с теб, за да те уведоми от къде може да се вземе колета, така че да не се начисляват допълнителни такси.
Като се има предвид, че куриерските компании използват по един куриерски агент за всеки автомобил за доставка, може да се нуждае от твоята помощ при работа с големи пакети и продукти.
Да. Можеш да направиш поръчки с плащане при доставка, до 500 лева. За опцията за плащане при доставка се начислява транспортна такса от 8 лева.
Плащането при получаване на продуктите включва допълнителна услуга, извършена от куриерската фирма.
Получих статут „грешка при плащането“ при направена поръчка. Какво мога да направя в тази ситуация?
Поръчката ти може да получи статус „грешка в плащането“ по следните причини:
изтече времето за добавяне на кода, който получавате чрез SMS, за онлайн плащане с картата;
използваната карта няма достатъчно средства за успешно приключване на транзакцията или има лимит за плащане, който сте задали с банката, с която си сътрудничите;
имате ограничение за плащане при доставка, поради което можете да правите поръчки само с авансово плащане;
използвал си бутон „Назад“, преди да завършиш поръчката
Ако се окажете в някоя от горните ситуации, можеш да възстановиш поръчката в рамките на наличните продукти на сайта ни. Можеш също да ни уведомиш на имейл адреса contact@vivre.bg, за да активираме отново поръчката чрез банков превод или плащане при доставка т. е. Наложен платеж , в рамките на 500 лв.
Можеш да промениш начина на плащане, като ни изпратиш заявката си по имейл на contact@vivre.bg, като посочиш номера на поръчка и начина на плащане, който желаеш, както следва:
– за поръчки, платени онлайн с картата, получила статус “грешка при плащане”, можеш да избереш плащане с наложен платеж или по банков път;
– за поръчки, платени с кредитна карта, можеш да избереш метод на плащане по банков път;
– за поръчки по неплатен банков превод, можеш да избереш метод на плащане в брой при доставка, до 500 лева;
– за поръчки с наложен платеж, можеш да избереш метода на плащане по банков път, при който таксата за наложен платеж от 8 лева ще бъде премахната, ако поръчката надвишава 99 лева.
Отварянето на колета при доставка е разрешено, ако колетът се достави чрез куриерската фирма Speedy Courier.
Не се притеснявай ! Ние ще идентифицираме колета заедно с нашите куриерски партньори. Ако поръчка е била непълна, можеш да ни уведомиш по имейл на contact@vivre.bg с номера на поръчката и товарителницата за доставка и ние ще извършим необходимите проверки.
Важно е след получаване на пакета да го проверите и да ни информирате в рамките на 48 часа за всяко несъответствие, за да разрешим проблема заедно.
Не. Продуктите, предлагани, са тези, представени изключително на сайта.
Наложният платеж не е възможен за поръчки със стойност над 500 лв. Освен това, ако не си получили две поръчки, опцията за плащане на възстановяване ще бъде блокирана автоматично от системата, като имаш възможност да платиш само авансово (плащане с карта или банков превод).
За да се отключи профила е необходимо да заплатиш поне две поръчки предварително. По-късно ще анализираме акаунта ти отново и ще имаш възможност да избереш, включително и наложен платеж. (виж 9.1 Достъп до услугата). Някои партньори на Vivre Marketplace приемат само предплащане, направено онлайн с картата. Другите методи на плащане няма да бъдат достъпни за продуктите, продавани и доставяни от тези партньори.