Продукти
Продуктите на Vivre се представят и продават изключително онлайн.
В зависимост от наличността при доставчика се опитваме да върнем любимите продукти на сайта. Можеш да добавиш продукт в секцията “Любими” и да избереш “Разпродаден |” Извести ме когато е в наличност “, така че ще бъдеш уведомен по имейл, когато се появи отново продукта.
Можеш да намериш желания продукт директно в специалното поле за търсене или като разгледаш категориите продукти от показаното меню. За по-прецизно търсене можеш да използваш филтрите за Цена, Стил, Марка и Цвят.
За филтъра за избор на продукт според доставчици / партньори, редът на показване на доставчиците / партньорите в списъка ще бъде установен автоматично в зависимост от броя на продуктите, които доставчикът / партньорът има в избраната категория / търсене.
Препоръчителната цена от доставчик е продажната цена на дребно, препоръчана от доставчик и е показана за използване при сравнителната оценка на разходите за продукта.
Ако конкретен продукт е обозначен със значка, съдържаща името на текуща кампания, провеждана от Vivre (например значка Black Sale), това означава, че продуктът е част от нея и се продава на специална цена през целия период на съответната кампания.
Подобни продукти са решението за успешна сесия за пазаруване. Ако желаният от теб продукт не е достъпен на сайта, можеш да избереш подобни продукти
Това са алтернативни варианти, които са част от една и съща продуктова гама, категория или марка.
В количката за пазаруване с една поръчка можете да добавите 20 различни продукта, като за всеки можете да изберете желаното количество.
Продуктите от вашата количка са запазени за 30 минути. След 30 минути те отново стават достъпни на сайта, като са извадени от количката. За да не загубите продуктите, в които сте се влюбили, имате възможност да активирате отново количката, след изтичането на 30-те минути.
Да. За да промените продукт от направената си, но недоставена поръчка, трябва да ни напишете имейл, в който да посочите продукта, който искате да извадите от поръчката и след това ще трябва да направите нова поръчка с новия искан продукт.
Не. Смяната на продукти не е възможна. Въпреки това, можеш да върнеш продукта в рамките на 14 дни от датата на доставка на твоята поръчка, като влезеш в акаунта си, секцията „Връщане“.
Гаранцията на продуктите на Vivre е в съответствие с европейския закон (вижте 9.7. Качество и гаранция) .
Сертификатът за съответствие и инструкциите за употреба могат да бъдат намерени във вашия клиентски акаунт, в секцията „Моите поръчки“ -> „Изтеглете документите“.
Ако си получил непълен продукт, можеш да го върнеш в срок от максимум 14 дни. Влез в Моят акаунт, в секцията „Връщане“ и следвай стъпките там.
Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект, свързан с поръчката или връщането.