Връщане
Имаш възможност да върнеш продукта в срок от 14 дни от датата на доставката на поръчката, директно от клиентския си акаунт, като достъпиш секцията „Връщане“, избереш подходящите продукти от списъка и попълниш онлайн формуляра за връщане. След инициирането на връщането, ще бъдеш контактуван от представител на куриерската фирма за вземане на пратката.
Данните трябва да са точни, за да може обработката и плащането да се извършат навреме.
За поръчките, платени онлайн, ще получиш парите обратно по картата, за поръчките, платени с наложен платеж, е необходимо да попълниш IBAN, а магазинът ще ти върне сумата по сметката според политиката за връщане, показана на страницата на партньора.
За продукти, върху които са извършени неоторизирани интервенции, които показват следи от износване или прекомерна употреба, драскотини, отчупвания, удари, механични или електрически повреди, и които липсват аксесоари, си запазваме правото да не ги приемем.
Партньорите на Vivre Marketplace могат да предложат покриване на таксата за доставка за върнати продукти (независимо от причината за връщане, с изключение на случаите на злоупотреба с връщането) съгласно собствената си политика за връщане. Условията за връщане са представени на страницата на партньора, в секцията „Връщане и гаранция“, която можеш да достъпиш, като кликнеш върху името му на страницата на продукта, който желаеш да върнеш. Вземането на връщането и организацията на транспорта се управляват от партньора, заедно с куриерската фирма, с която той има договор.
Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.
За да сме сигурни, че продуктите ще пристигнат безопасно, е необходимо да попълниш формуляра за връщане.
Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.
Можеш да върнеш всеки продукт в срок от максимум 14 дни от датата на доставката на пратката.
Препоръчваме ти преди да направиш поръчка, да си създадеш акаунт във Vivre. Така ще имаш достъп до всички детайли относно направените поръчки и срока на доставка, до електронната фактура, както и до секцията „Разговор с продавача“, където ще можеш да обсъдиш с магазина, от който си купил, всеки аспект свързан с поръчката или връщането.
Продукти като бельо, бански костюми или козметика не могат да бъдат върнати, тъй като те могат да застрашат здравето на потребителите, ако са били разпечатани.
Стойността на върнатите продукти ще бъде преведена по посочената банкова сметка, в рамките на максимум 14 дни.