Важно е след получаването на пратката да я провериш и да ни уведомиш в срок от 48 часа за всякакви несъответствия, за да можем да разрешим проблема заедно. В случай че съдържанието на пратката е повредено по време на транспорта и все още не си подписал приемо-предавателния протокол, имаш възможност да подпишеш констативен протокол с куриера и да откажеш цялото съдържание.
Ако имаш въпрос или проблем, свързан с поръчката, те молим да достъпиш Моят акаунт – Моите поръчки, и на страницата на поръчката ще можеш да общуваш директно с магазина, от който си поръчал, в полето „Разговор с продавача“.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.