• Бърза доставка
206 99 лв 631 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
Матракът е включен.
Детското легло има 4 колелца, 2 от които могат да се блокират.
Калъфката за завивка има подплатен протектор с 4 ципа.
Завивката е с плик, който може да се сваля.
Препоръчителна възраст: 0-8 месеца.
Спецификации
Тежест: 8.5 Kg
Материал: детско легло от бук, памук, пълнеж на възглавницата от полиестер, пълнеж на завивката от полиестер, матрак от полиуретан със система easybreath
Комплект: 1 детско легло с размери 76 х 51 х височина 70 см<br>1 покривало с размери: 82.5 х 50 х височина 25 см<br>1 завивка с размери: 50х67 см<br>1 възглавница с размери: 26х43 см<br>1 матрак с размери 80 х 36 х височина 4 см
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Документи
Детското легло се нуждае от сглобяване.
Пране в автоматична пералня на максимална температура от 40 градуса.
Да не се използват избелващи препарати.
Може да се суши чрез центрофугиране на ниска температура.
Глади се на максимална температура от 150 градуса.
Да не се подлага на професионално почистване.
NAF NAF
Naf Naf е добре позната френска марка, специализирана в създаването на дрехи и интериорен дизайн. Тя заема важно място на международната сцена от 1984 г. насам с продукти, които вдъхват щастие, чувственост и доброто настроение. През 2017 г. Naf Naf празнува женствеността и лансира "Денят на роклята", празник, който продължава да се празнува и до днес. Текстилните колекции отговарят на същите стандарти за качество като тези на дрехите, за които са предвидени, материалите и цветовете, избрани от дизайнерите Naf Naf, предлагат комфорта и удобството, от които се нуждаем.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.