• Бърза доставка
11 99 лв 25 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
Богата и интензивна терапия, която прониква незабавно и дълбоко в косата.
Истинска инфузия на добро настроение за повредената коса, която става хидратирана, еластична и изключително блестяща.
Не съдържа парабени.
Спецификации
Размер 250 мл
Тежест: 0,250 Kg
Материал: Ingredients: Aqua /Water/Eau, Cetearyl alcohol, Orbignya oleifera seed oil, Cetrimonium chloride, Argania spinosa kernel oil (*), Parfum [Fragrance], Sodium dehydroacetate, Amodimethicone, Citric acid, C12-14 sec-pareth-5, C12-14 sec-pareth-7, Tocopherol. *da agricoltura biologica
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Детайли за продукта
Връщане на продукт: Козметичните продукти които са със запечатана кутия и опаковка в момента на покупката могат да се върнат само ако са запечатани.
Документи
Нанесете малко количество от продукта върху току-що измита и мокра коса.
Срешете косата и оставете да действа няколко минути.
Изплакнете с топла вода.
Срок на годност на продукта запечатан: 2022.
Phytorelax
В научната лаборатория Harbor е създаден нов много иновативен продукт за трихологичния пазар от онези години: флакон за коса, формулиран със смес от 33 естествени съставки, разумно разделен между растителни екстракти и етерични масла. Истинска зеленчукова козметика, посветена на професионалния свят, който дотогава никога не е оценявал потенциала на натуралната козметика. Пристанищният флакон имаше незабавен успех; клиентите на салоните за красота бяха много щастливи след лечението и съобщиха за чувство на облекчение и уелнес в кожата, което никога досега не се чувстваше. Именно благодарение на този търговски успех се ражда името Фиторелакс: име, което съдържа собствена философия, т.е. уелнес и релаксация, произтичащи от използването на функционални активни съставки и растителни екстракти.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.