• Бърза доставка
89 99 лв 177 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
Това спално бельо с весел и цветен принт създава ярка и игрива атмосфера в детската стая.

Спецификации
Размер 100x150
За: момичета и момчета
Тежест: 1.5 Kg
Материал: 100% органичен памук
Комплект: 1 плик за завивка с размери 100x150 см<br>1 долен чаршаф с размери 120х180 см<br>1 калъфка за възглавница с размери: 30х30 см<br>1 калъфка за възглавница с размери: 35х45 см
Размер на завивката (см) 100x150
Размер на чаршафа (см) 120x180
Размер на калъфката (см) 30x30
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Документи
Пране в автоматична пералня на максимална температура 40 градуса.
Може да се суши чрез центрофугиране на ниска температура.
Може да се глади на средна температура.
Да не се използват избелващи препарати.
Да не се подлага на химическо чистене.
Ecocotton
Ecocotton е първата турска компания, която използва органични материали за своите текстилни продукти. Тази компания лансира нова ера в текстила от екологичен произход, произлизайки от Турция и вече е известна със своята история в индустрията на текстила за дома. Използва естетични линии, сложни шевове изключителен дизайн. Първичните материали използвани в производството на памучния текстил минават през много етапи докато достигнат до крайния клиент. В този процес се използват химични субстанции, които остават в памука дори след многократно изпиране, те могат да навредят на организма. Органичният памук е произведен без да се използват токсични материали, а Ecocotton го използва по съвършен начин в своите продукти: в спално бельо, халати, кърпи за баня, одеяла или текстил за банята.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.