Органична маска за коса за приглаждане Frizzy Argan&Omega 3-6 250 мл

SKU: 1157818
  • Бърза доставка
10 99 лв 17 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
Козметичните продукти Intra са изработени в Италия, съдържат 98% от естествените съставки и наблягат на красотата чрез природата.
Маска за коса за приглаждане с арганово масло и Омега 3- 6 подрежда непокорната коса. Препоръчва се за непокорна, трудна за подреждане коса. Резултатът е копринена, мек и лесен за подреждане коса.
Спецификации
Размер 250 мл
Капацитет: 0.25 литра
Тежест: 0,300 Kg
Материал: Ingredients/Coctab: Aqua/Water/Eau, Cetyl alcohol, Orbignya oleifera seed oil, Behenamidopropyl dimethylamine, Glycerin, Argania spinosa kernel oil (*), Oleic/linoleic/ linolenic polyglycerides, Glycine soja (Soybean) oil, Beta-carotene, Daucus carota (Carrot) sativa root extract, Tocopherol, Phenoxyethanol, Parfum [Fragrance], Lactic acid, Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Ethylhexylglycerin. (*) organically farmed
Отзиви
5.00
1 Отзиви
5 Звезди (1)
4 Звезди (0)
3 Звезди (0)
2 Звезди (0)
1 Звезда (0)
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Детайли за продукта
Връщане на продукт: Козметичните продукти които са със запечатана кутия и опаковка в момента на покупката могат да се върнат само ако са запечатани.
Документи
Нанася се на влажна коса, след шампоана. Оставя се да подейства за 5-8 минути, след което се изплаква.
Срок на годност: 6 месеца от отваряне на опаковката.
INTRA
Harbor, компанията за естествена козметика, е родена в сърцето на Болоня. Основополагащите ценности на Harbor са свързани от самото начало с иновациите и културата на естественото здраве.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.