• Бърза доставка
90 99 лв 234 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
Електрическа кана с плоско дъно от неръждаема стомана с обем 1,7 л с изискан пластмасов декор, е основата на всяка кухня. Оборудван е с основа с централен конектор - 360 градуса, защита срещу прегряване, има автоматично / ръчно изключване и светофар. Комплектът включва две чаши за чай, две чаши и 2 чинии за кафе в същия декор като продукта.
  • Диаметър на чайник (cm): 16
  • Работно напрежение (V/Hz): 220 - 240/50 - 60
  • Консумирана мощност (W): 1500
  • Скрита спирала: да
  • Предпазител: да
  • Регулиране на температурата: не
  • Светофар: да
  • Централен конектор: да
  • Дължина на кабела (m): 0,7
Спецификации
Размер 1.7 L (Дължина 25.5 см/Широчина 21 см/Височина 36.5 см)
Капацитет: 1.7 литра
Тежест: 3.1 Kg
Материал: керамика, неръждаема стомана
Цвят: бял
Комплект: 1 електрическа кана с капацитет 1.7 л <br> 2 чаши за кафе, всяка с капацитет 200 мл <br> 2 чинийки <br> 2 чашки за чай, всяка с капацитет 250 мл
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Banquet
Banquet е марка, която предлага пълна гама от кухненски прибори, керамични съдове, порцелан и чаши. Марката отговаря на нуждите на всеки клиент, допълвайки годишните си колекции с около 500 нови продукти. Banquet има дългогодишен опит в областта. Предлага голямо разнообразие от модели, като същевременно уважава изискванията на своите клиенти си по отношение на качеството и функционалността на продукта. Вдъхновяваща, практична и полезна за вашата кухня. Днес продуктите Banquet се продават в над 20 страни в Европа и извън нея и се използват от милиони доволни клиенти.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.