Термо кутия неръждаема стомана reer 90430, 0.35 л

SKU: 2239473
  • Бърза доставка
Доставка:
  • Време за доставка: между 21 Март - 22 Март
  • Продуктът се доставя от Bulgaria.
Ползи:
  • 1.01 на точки Vivre i
  • Отваряне на колета при доставка
33 99 лв 34 00 лв Препоръчителна цена ?
Описание
Description:

Термокутия от неръждаема стомана с чашка

Термо кутията е идеална за приготвяне и съхранение на бебешка храна у дома и на път. Поддържа храната топла (или студена) от 6 до 8 часа;

Капакът може да се използва като чашка

Изработен от корпус от неръждаема стомана: хигиенична, не задържа вкусове и миризми повърхност, не чуплива

Спецификация:

Материал: неръждаема стомана, пластмаса

Общ обем: 350 ml (номинален обем: 300 ml)

Цвят: Инокс


Material:
Instructions:
Set:
REER
Компанията Reer е създадена през 1922-а година от Robert Reer. В качеството си на доставчик на електрически компоненти за известни фирми като Bosch, Siemens или AEG, Reer създава добро реноме и полага основите на своето днешно техническо know-how. Paul Mörk поема управлението на фирмата през 1962-а година и оттогава се фокусира върху производството на електрически уреди за новородени. Тогава започва да произвежда нощните лампи, с чиято помощ децата да не се страхуват от тъмното. Две години по-късно е лансиран пърсия нагревател за биберони, който е разпространяван с името „Mabo”. Още от този момент, Reer се превръща в една от най-иновативните компании в бранша, през 1974-а година е първата фирма, която представя бебефона.Приблизително 12 години по-късно, на Paul Mörk му идва идеята да дезинфекцира бибероните с помощта на водни изпарения. Днес всяка майка познава и цени този апарат. Reer полага усилия да подобрява и създава нови продукти за младите семейства. В качеството си на лидер на пазара в сферата на продуктите за детска грижа, марката Reer създава интелигентни продукти, които носят безопасност и комфорт.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата Vivre, измерване на използването на платформата Vivre, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.