


Уок тиган Marburg+, Покритие Procalon Plus, 24 см
- Бърза доставка
- 2 броя остават
47
74 лв
47
74 лв
- Време за доставка: между 19 Февруари - 21 Февруари
- Продуктът се доставя от Romania.
- марка: Carl Schmidt Sohn
- Продадено и доставено от: Krasino SRL
Описание
Description:
Тип продукт: Тиган.
Тип тиган: уок.
Материал: Алуминий.
Интериорен Материал: PTFE.
Цвят: Многоцветен.
Топлинен източник: Газ.
Топлинен източник: индукция.
Material:
Instructions:
Set:
Тиганите Marburg Plus са изработени от алуминий - лек метал с отлична топлопроводимост. Основата на тигана е предназначена за всички видове котлони, включително индукционни. 5 слоя Procalon Plus са нанесени върху вътрешността на тигана, което осигурява превъзходен незалепващ ефект и по-дълга издръжливост. Ергономичната дръжка на тигана е изработена от мек материал, приятен за употреба.
Тип продукт: Тиган.
Тип тиган: уок.
Материал: Алуминий.
Интериорен Материал: PTFE.
Цвят: Многоцветен.
Топлинен източник: Газ.
Топлинен източник: индукция.
Material:
Instructions:
Set:
Подобни продукти
Спецификации
EAN (European Article Number) | 4029096086701 |
Carl Schmidt Sohn
Carl Schmidt Sohn започва производството на саби през 1829 г. До 1830 г. производството е достигало до 2000 меча на седмица и е наемало повече от 100 ковачи, шлайфачи и работници. Тъй като Германия, която бързо се превръща в горещо легло за производство на индустриални инструменти, Карл Шмид Зон също започва да произвежда ножове, прибори за хранене, остриета за бръснене, ножици и джобни ножове от 1869 г. Тъй като търсенето на ножове в чужбина нараства, Карл Шмид Сон започва да увеличава производството на ножове и по-малко ножици и самобръсначки. Още в началото на века по-голямата част от ножовете на Carl Schmidt Sohn са били изнесени в цяла Европа.
Оттогава Carl Schmidt Sohn е известен с високите си постижения в производството на висококачествени ножове и прибори за хранене, базирани на дългогодишната производствена история в град Золинген. Днес Золинген остава центърът на ножовете в Германия, където се произвеждат около 90% от немските ножове.
Още през 1928 г. известните продуктови линии като "Continental", "Solingia" или "La Casita" се продават в цяла Европа с голям успех. 1829 е посветен на разработването и производството на ножове повече от 180 години и непрекъснато подобрява комбинацията от форма с функция.