• Бърза доставка
31 99 лв 41 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
  • Механизъм за закачане: Пръстени
  • Прозрачност: непрозрачен
Спецификации
Размер 140x250 см (Широчина 140 см/Височина 250 см)
Тежест: 0,665 Kg
Материал: 100% полиестер
Цвят: син
Детски дизайн не
Пране при (°C) 30
Отзиви
2.5
2 Отзиви
5 Звезди (0)
4 Звезди (1)
3 Звезди (0)
2 Звезди (0)
1 Звезда (1)
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Документи
Пране при (°C): 30
Може да се използва белина: не
Може да се суши в сушилня: не
Професионално почистване: не
Може да се свие: ; 5%
Eurofirany
Eurofirany е полска марка посветена на текстила за дома. Тя предлага професионални персонализирани решения за предекориране на интериора. Всеки продукт Eurofirany е резултат от взискателни проучвания в сферата на най-новите тенденции в дизайна. Марката участва в най-важните международни изложения и работи с известни дизайнери като Eva Minge или Pierre Cardin. Марката започва своята дейност през 1991-а година, а днес се открива сред списъка с лидерите на пазара в своята област. С 80 фирмени магазина и над 1000 сътрудници и дистрибутори в целия свят може да се опише еволюцията на марката, както и известността на продуктите в целия свят. Страстта към текстила се превежда с внимание към всеки определящ за личното пространство детайл, внимание, което Eurofirany успява да демонстрира с всяка колекция и което е сертифицирано с многобройни награди от международни конкурси в тази сфера. Тръгвайки от завеси, завивки и декоративни възглавници, марката днес разпространява разнообразна гама от декорации, предназначени да внесат индивидуалност във всеки дом.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.