Комплект от 4 стъклени буркана за съхранение на храна, 1000ml, 600ml, 47684.04.01, Navaris

SKU: 3782476
Доставка:
  • Време за доставка: между 06 Май - 07 Май
Ползи:
  • Отваряне на колета при доставка
101 94 лв
Описание
Смесените размери и модели правят този набор от стъклени контейнери за съхранение на храни идеален за приготвяне и организация на храненето, както и за контрол на порциите.

КОМПЛЕКТ 4 БР.

  • Два контейнера със сепаратори и два без ви дават гъвкавост и свобода, когато става въпрос за организиране и приготвяне на храна, както и за съхранение на храна.

БЕЛЕЖКА

  • Капачките не са подходящи за използване във фурната. Моля, свалете капаците, преди да използвате фурната.

МНОГОФУНКЦИОНАЛНИ

  • Всеки контейнер е херметически затворен и херметически затворен, за да запази храната ви свежа у дома и в движение. Този универсален комплект за съхранение на храна също е безопасен за използване в микровълнова печка, фризер и съдомиялна машина. Стъклените съдове без капаци са устойчиви на фурна до 250°C.

Спецификации

  • Материал: боросиликатно стъкло, PP, силикон
Обем: 2x 1000ml (33oz), 2x 600ml (20oz)
  • Размери на контейнера 1000ml: 21 x 15.6 x 7.2 cm
  • Размери на контейнера 600ml: 17.5 x 12.8 x 6.4 cm

Доставка

  • 1x 600ml (20oz) контейнер с капак (със сепаратор)
  • 1x 600ml (20oz) контейнер с капак (без сепаратор)
  • 1x 1000ml (33oz) контейнер с капак (със сепаратор)
  • 1x 1000ml (33oz) контейнер с капак (без сепаратор)

цвят: Прозрачен.
tip_produs: Baston telescopic.
материал: Стъкло.
капацитет: 1000 мл.
форма: Правоъгълна.
височина: 7,2 см.
тегло: 2,764 кг.
дължина: 21 cm.
ширина: 15,6 см.
Подобни продукти
Спецификации
Тежест: 2.8 Kg

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.