Подобни продукти

Столче за кола Riola с Isofix BUF BOOF Pink 0 36 кг 135 градуса позиция на сън

SKU: 3810035
  • Бърза доставка
268 39 лв 333 91 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
Описание

С много
атрактивно за малките, столчето за кола Riola Buf 
Boof с Isofix е подходящ
за възрастови групи 0, 1, 2 и 3 - от 0 до 36 килограма.

Столът е оформен
оптимална ергономичност и системи за настройка.

 

КАК ДА СГЛОБИТЕ СТОЛЪТА?

Столът е сглобен с
обратно към посоката на движение в случай на ГРУПА НУЛА (деца с тегло 0-13 кг.
и възраст 0-15 месеца).

Внимание: не монтирайте седалката
обърнат назад на седалка с активирана въздушна възглавница!

За ГРУПА 1,2 и 3 (деца с тегло 9-36 г.
кг и възраст 9 месеца-12 години) столчето се монтира по посока на движение. !

 

ХАРАКТЕРИСТИКИ:

·     
  Нова система за регулиране на облегалката в 4 позиции - до 137 ГРАДУСА.

·     
  Столчето е със система за колан
безопасност в 5 точки. Коланът може да се регулира в 3 позиции
в зависимост от ръста на детето. ;

·     
  Столчето е оборудвано със система за закопчаване ISOFIX , която повишава защитата и стабилността на вашето дете.

·     
  Облегалката за глава се регулира в 4 позиции.

·     
  Меката материя и защитите в областта на главата и кръста гарантират
повишен комфорт и защита при удар. Капакът на облегалката за глава също може да се сваля
може да се пере.

·     
  С тегло от 8 килограма, столчето за кола Riola с Isofix е едно
сред най-леките столове на пазара.





РАЗМЕРИ

Размери на продукта:
45,5*55,3*63 см.

 

БЕЗОПАСНОСТ

Столът е
сертифициран съгласно европейските стандарти за безопасност ECE R44/04.

Столът е със система за безопасност SIPS.

 



Продукти от същия доставчик

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.