Електрическа кана с терморегулатор Adler AD 1293, 1.7 L, 2200W, Настройка 40-100C, Инокс

SKU: 4045179
  • Бърза доставка
Ползи:
  • Отваряне на колета при доставка
71 39 лв 87 25 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
Описание
Description:

Стъклената кана Adler позволява варене и нагряване в диапазона 40-100 градуса, което е идеално за всеки, който обича да си приготвя различни видове чай у дома. Чайникът се управлява лесно и удобно от бутоните на основата, като вграденият LCD дисплей показва текущото състояние на температурата. Елегантна, модерна и практична, електрическата кана се предлага с всички видове защити, както и с невероятни LED светлини, които ще осветяват кухненския ви плот, когато водата заври.

Защо да изберете стъклена кана Adler?

Капацитет: 1,7 литра
Кратко време за подготовка
LCD екран
Регулиране на температурата: 40-50-60-70-80-90-100 °C
Поддържайте температура до 2 часа: 40-50-60-70-80-90-100 ° C
Звуков сигнал при стартиране и след завиране на водата
 Използват се сини LED светлини
Функция за отстраняване на хлор за 3 минути
Филтър против варовик
Защита от прегряване
Въртене на 360 °
Мощност: 2200W
Захранване: 220-240V ~ 50 / 60Hz

Функции: 360 градусово завъртане.
Функции: 6 температурни настройки.
Функции: ЛСД дисплей.
Функции: LED светлините превключени на светлина.
Нива на мощност: 6.
Температурен спектър на потока: 40 - 100°C.
Материал на тялото: Стъкло.
Цвят: Прозрачен.
Цвят: Сребрист.
Функции: Автоматично изключване.
Функции: Ергономична дръжка.
Функции: Защита от прегряване.
Функции: Подвижен филтър.
Функции: Филтър.
Функции: Функция за запазване на топлината.
Употреба: Домашна.

Material:
Instructions:
Set:
Спецификации
Тежест: 0,200 Kg

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата Vivre, измерване на използването на платформата Vivre, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.