Електрическа скара с капак Adler AD 6610, 3000W, Две страни, Незалепваща, Черен

SKU: 4730380
  • Бърза доставка
Ползи:
  • Отваряне на колета при доставка
118 24 лв 137 95 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
Описание


Електрическа скара с максимална мощност 3000W (2200W ном), благодарение на която приготвянето на вкусни ястия става много лесно. Снабдена е с много удобен прозрачен капак от стъкло, който има топлоизолирани дръжки. Температурата може да се регулира плавно до голяма степен, което ви позволява да поддържате правилната температура на продуктите, които приготвяте.
Тази скара е един чудесен избор за любителите на семейното барбекю, които не обичат всички съпътстващи проблеми на барбекю приготвено с въглища.
Скарата е лесна за използване и почистване благодарение на опцията за изключване на захранващия кабел.

- Мощност: 3000 W max/ 2200 nom
- Стъклен капак
- Нагревателна плоча с незалепващо покритие
- Две повърхности за печене: плоска и ореберена
- Размер на повърхността за готвене: 38 x 28 cm
- Плавно регулиране на температурата
- Подвижен контролер със захранващ кабел
- Топлоизолирани дръжки
- Включена шпатула
- Размери на уреда: 51 x 34 x 16 cm
- Дължина на захранващия кабел: 109 см
- Цвят: Черен
- Захранващо напрежение: 220-240 V, 50-60 Hz


Материал корпус: Пластмаса.
Цвят: Черeн.
Функции: Незалепваща повърхност.
Функции: Регулируем термостат.
Функции: Система против хлъзгане.
Функции: Студени при допир ръкохватки.
Употреба: Домашна.
Тип повърхност на готвене: Гладка.
Тип повърхност на готвене: Оребрена.
Простанство за готвене (mm): 380 x 280.
Височина: 16 cm.
Ширина: 51 cm.
Дълбочина: 34 cm.
Тегло: 5.50 Kg.
Гаранция: 2 години.
Подобни продукти

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.