Дифузор с етерични масла и пръчици Orange and Cinnamon 100 мл

SKU: 650004
  • Бърза доставка
Доставка:
  • Бърза доставка валидна до 7 броя.
  • Време за доставка: между 03 Октомври - 07 Октомври
Ползи:
  • 0.62 на точки Vivre i
  • Отваряне на колета при доставка
  • Безплатна доставка в цялата страна за поръчки, платени предварително над 200 лева .
20 99 лв 21 99 лв (-4%) ?
  • -10% КОД: EXTRA10BG Влез в профила си, за да получиш отстъпка
Описание
Брой пръчици: 8.
Аромат: портокал и канела.
Спецификации
Title
Value
Размер
100 мл (Дължина 26 см/Широчина 6 см/Височина 6 см/Диаметър 4.5 см)
Капацитет:
0.10 литра
Тежест:
0,250 Kg
Материал:
стъкло, дърво
Детски дизайн
не
Отзиви
5.00
1 Отзиви
5 Звезди (1)
4 Звезди (0)
3 Звезди (0)
2 Звезди (0)
1 Звезда (0)
Excelsa
Марката Excelsa е създадена в края на 90-те години, резултат от желанието на Enrico Vimercati да създаде марка, която да разработи практични, функционални продукти за ежедневна употреба. Продукти, които са приятни, забавни и преди всичко полезни, проектирани в широка гама от цветове и материали, способни да реагират на различни вкусове и нови тенденции. С тази конкретна цел, само за няколко години, марката Excelsa постигна голяма публика, признанието се превръща в синоним на свежест, оригиналност и стил. Неговата основна цел е създаването на продукти, които оставят място за личен вкус, давайки широка свобода на избор между добре структурирани стилове и концепции. Excelsa консолидира отношенията си с най-важните специалисти в търговията на дребно, а също и тези с водещите национални и международни дистрибуторски вериги. От известно време компанията инвестира значителни ресурси в научни изследвания, развитие и контрол на качеството, определяне на основите за ежедневна работа, предизвикателства и особено тези на бъдещето по най-добрия начин чрез усъвършенстване и укрепване на тези сектори, изградени от динамични, съвестни млади хора.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата Vivre, измерване на използването на платформата Vivre, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.