Сервиз за хранене 18 части Lemon

SKU: 780862
  • Бърза доставка
Ползи:
  • 3.32 на точки Vivre i
  • Отваряне на колета при доставка
  • Безплатна доставка в цялата страна за поръчки, платени предварително над 200 лева .
110 99 лв 123 99 лв (-10%) ?
Разпродаден
Описание
Снимката е с представителна цел, посочените продукти са описани в комплекта.
Спецификации
Title
Value
Размери:
Дължина 24 см/Широчина 45 см/Височина 13 см
Тежест:
7.0 Kg
Материал:
порцелан
Комплект:
6 плитки чинии, всяка с диаметър 24 см.
6 дълбоки чинии, всяка с диаметър 20.5 см.
6 десертни чинии, всяка с диаметър 19 см.
Отзиви
5.00
1 Отзиви
5 Звезди (1)
4 Звезди (0)
3 Звезди (0)
2 Звезди (0)
1 Звезда (0)
Документи
Може да се мие в миялна машина.
Може да се използва в микровълнова фурна.
Excelsa
Марката Excelsa е създадена в края на 90-те години, резултат от желанието на Enrico Vimercati да създаде марка, която да разработи практични, функционални продукти за ежедневна употреба. Продукти, които са приятни, забавни и преди всичко полезни, проектирани в широка гама от цветове и материали, способни да реагират на различни вкусове и нови тенденции. С тази конкретна цел, само за няколко години, марката Excelsa постигна голяма публика, признанието се превръща в синоним на свежест, оригиналност и стил. Неговата основна цел е създаването на продукти, които оставят място за личен вкус, давайки широка свобода на избор между добре структурирани стилове и концепции. Excelsa консолидира отношенията си с най-важните специалисти в търговията на дребно, а също и тези с водещите национални и международни дистрибуторски вериги. От известно време компанията инвестира значителни ресурси в научни изследвания, развитие и контрол на качеството, определяне на основите за ежедневна работа, предизвикателства и особено тези на бъдещето по най-добрия начин чрез усъвършенстване и укрепване на тези сектори, изградени от динамични, съвестни млади хора.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата Vivre, измерване на използването на платформата Vivre, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.