Комплект 2 кухненски кърпи Kashmir 50x70 см

SKU: 827520
  • Бърза доставка
  • 3 броя остават
Доставка:
  • Бърза доставка валидна до 3 броя.
  • Време за доставка: между 03 Октомври - 07 Октомври
Ползи:
  • 0.71 на точки Vivre i
  • Отваряне на колета при доставка
  • Безплатна доставка в цялата страна за поръчки, платени предварително над 200 лева .
23 99 лв 25 99 лв (-7%) ?
  • -10% КОД: EXTRA10BG Влез в профила си, за да получиш отстъпка
Описание
Панамата е тъкан от 100% памук, която имитира фината плетка на сламата получена от листата на палма, която расте в Централна Америка.

Всяка кърпа има различен дизайн и лента зашита от обратната стана за лесно закачане.
Спецификации
Title
Value
Размер
50x70 см (Дължина 0.2 см/Широчина 70 см/Височина 50 см)
Тежест:
0,300 Kg
Материал:
плат Панама, плътност 200 гр/м²
Комплект:
2 кухненски кърпи, с различен модел, всяка с посочените размери
Отзиви
5.00
1 Отзиви
5 Звезди (1)
4 Звезди (0)
3 Звезди (0)
2 Звезди (0)
1 Звезда (0)
Документи
Пране в автоматична пералня на максимална температура 40 градуса, на кратка програма.
Да не се използват избелващи препарати.
Да се глади на максимална температура 150 градуса.
Да не се подлага на химическо чистене.
Суши се чрез центрофугиране на ниска температура.
Happy Friday
Happy Friday е испанска марка, която си поставя за цел да превърне дома ти в топло и приветливо пространство. Нейните колекции предлагат качество, комфорт и стил и създават приятна и изпълнена с цвят обстановка. Независимо дали ще избереш смели геометрични линии, деликатни флорални принтове или абстрактни форми тип акварел, всеки един стил ще внесе в стаята цвят и свежест. Happy Friday предлага разнообразни колекции от спално бельо, покривки за маса и текстил за кухнята, текстил за банята, текстил за децата и декорации за всекидневната. Моделите са ярки, а Happy Friday гарантира, че продуктите на марката ще успеят да излъчат добро настроение.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата Vivre, измерване на използването на платформата Vivre, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.