• Бърза доставка
438 99 лв 490 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
Това спално бельо с флорален принт придава нотка свежест и деликатност към всяка спалня.

Снимката е с представителна цел, посочените продукти са описаните в комплекта.
Пликът за завивка и калъфките за възглавница се закопчават с копчета.
Калъфките за възглавница са с модела на плика за завивка.
Продуктът е с етикет GOTS (глобален стандарт за органичен текстил).
Спецификации
Размер 200x220
Тежест: 4.0 Kg
Материал: 100% сатиниран антиалергичен памук, плътност 125 гр/м²
Комплект: 1 плик за завивка с размери 200x220 см<br>1 долен чаршаф с размери 240х260 см<br>2 калъфки за възглавница тип Oxford, всяка с размери: 50х70 см<br>2 калъфки за възглавница, всяка с размери: 50х70 см
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Документи
Пране в автоматична пералня на максимална температура 40 градуса.
Може да се суши чрез центрофугиране на ниска температура.
Може да се глади на средна температура.
Да не се използват избелващи препарати.
Да не се подлага на химическо чистене.
Ecocotton
Ecocotton е първата турска компания, която използва органични материали за своите текстилни продукти. Тази компания лансира нова ера в текстила от екологичен произход, произлизайки от Турция и вече е известна със своята история в индустрията на текстила за дома. Използва естетични линии, сложни шевове изключителен дизайн. Първичните материали използвани в производството на памучния текстил минават през много етапи докато достигнат до крайния клиент. В този процес се използват химични субстанции, които остават в памука дори след многократно изпиране, те могат да навредят на организма. Органичният памук е произведен без да се използват токсични материали, а Ecocotton го използва по съвършен начин в своите продукти: в спално бельо, халати, кърпи за баня, одеяла или текстил за банята.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.