• Бърза доставка
1604 99 лв 3729 00 лв Препоръчителна цена ?
Разпродаден
  • Този продукт се възползва от безплатна доставка
Описание
Размери на седалката: 56x122 см.
Размери на седалката на шезлонга: 62x115 см.
Височина от пода до седалката: 47 см.
Височина на подлакътниците: 67 см.
Ширина на подлакътниците: 13.5 см.
Височина на облегалката: 48 см.
Височина на крачетата: 14 см.
Максимална допустима тежест: 400 кг.
Калъфката на възглавниците не може да се сваля.
Спецификации
Размери: Дължина 212 см/Широчина 156 см/Височина 90 см
Тежест: 72.5 Kg
Материал: структура от стомана, тапицерия от 100% полиестер, пружини, пълнеж от пяна, плътност на пълнежа на седалката 30 кг/м³, плътност на пълнежа на облегалката 25 кг/м³
Цвят: светлокафяв
Разтегателен не
Капацитет за сядане 3
Ориентация ляв
Продукти от същата марка
Продукти от същия доставчик
Документи
Продуктът се нуждае от сглобяване.
Да се почиства със суха кърпа.
За премахване на петната, се препоръчва бързо почистване на мястото с влажна кърпа и сапун.
Да се поставя на най-малко 50 см разстояние от топлинни източници.
Да не се използват абразивни почистващи препарати.
COSMOPOLITAN Design
Cosmopolitan Design е премиум марка за мебели за релакс и предлага ексклузивна гама от канапета, фотьойли, ъглови дивани и шезлонги, всички с внимателно създаден и непреходен дизайн. Продуктите на марката са създадени изцяло в Европа с чувствена комбинация между модерен и универсален стил със занаятчийски детайли, винаги изработени от висококачествени материали. Красотата и оригиналността на продуктите на Cosmopolitan Design оценявани, а колекциите на марката се произвеждат в малки лимитирани серии, предлагайки автентичност на всяко пространство.

В съответствие с новия регламент на ЕС за защита на личните данни (GDPR), моля, съгласете се с използването на бисквитки за следните цели: правилната работа на платформата, измерване на използването на платформата, разширена функционалност като препоръчителни продукти и други видове функционалност, които ще ни позволят да ви покажем най-подходящите оферти, чрез различни маркетингови канали.